• Beste leden, ouders/verzorgers, trainers en leiders,

Vanaf 29 april 2020 mag er weer voorzichtig buiten gesport worden door de jeugd. Ook wij willen de jeugd hierin faciliteren en bieden dan ook vanaf 4 mei een aangepast programma aan. Graag informeren wij u over de gang van zaken.

De twee leeftijdscategorieën trainen op verschillende avonden
    Als jeugdcommissie kiezen we ervoor om de twee leeftijdscategorieën, tot en met 12 jaar (geen beperkingen) en vanaf 13 tot en met 18 jaar (1,5 meter afstand) op verschillende avonden te laten trainen. Om de opening van ons complex mogelijk te maken, is het van belang met elkaar te delen wat we van elkaar (mogen) verwachten en hoe dit op een solidaire manier met elkaar na te leven. Immers, zoals in de persconferentie van de premier al werd benadrukt, moet de vrijheid van de één niet ten koste gaan van de gezondheid van de ander.

Protocol verantwoord sporten
    Om de kans op verspreiding van het virus tegen te gaan, zijn we genoodzaakt maatregelen te treffen. Deze maatregelen en trainingsschema zijn vastgelegd in het protocol verantwoord sporten VV Krabbendijke. [Lees het protocol hier --> (protocol verantwoord sporten vvkrabbendijke) 30042020.] We verzoeken iedereen om kennis te nemen van het protocol verantwoord sporten VV Krabbendijke en hieraan opvolging te geven. Hiermee dragen we allemaal bij aan een verantwoorde mogelijk tot sporten voor onze jeugd.

Nog geen lid? Ook dan ben je welkom!
    Het aanbod geldt ook voor niet-leden. Wel verzoeken wij om je als niet-lid vooraf aan te melden via een mail aan jeugd@vvkrabbendijke.nl, onder vermelding van naam en leeftijd.

protocol verantwoord sporten vvkrabbendijke 30042020