• Wordt u onze nieuwe sponsor?

Sport en sponsoring zijn in onze tijd onlosmakelijk met elkaar verbonden. Waar sport een steeds belangrijker plaats in onze maatschappij heeft verworven, is sponsoring uitgegroeid tot een vorm van ondersteuning waarin het bedrijfsleven zich steeds grootschaliger heeft kunnen profileren.

In dit kader heeft V.V. Krabbendijke u zeker iets bijzonders te bieden!

Vorig jaar hebben we historie geschreven door na 40 jaar weer te promoveren naar de 2e klas van de KNVB, maar dit seizoen weer terug in de 3e klas van de KNVB. We zijn in het seizoen 2016-2017 alweer voor de derde keer als sportiefste club naar voren gekomen bij het door de scheidsrechtersvereniging Noord- en Zuid Beveland bijgehouden klassement. Eerder was dat in het seizoen 2008-2009 en 2013-2014 en in het seizoen 2017-2018 een prachtige 3e plaats: het zijn de wapenfeiten van een club, die aan sportiviteit en prestaties door de jaren heen een eigen kwaliteit heeft gegeven. Een club, die respect, normen en waarden hoog in het vaandel heeft staan en binnen het amateurvoetbal in Zeeland en Brabant een goede naamsbekendheid heeft verworven, maar ook onder de Zeeuwse en Brabantse liefhebbers van voetbal. Een club, die het de moeite waard maakt om er de naam van uw bedrijf aan te verbinden.

VV Krabbendijke vervult daarnaast in Krabbendijke en omgeving een belangrijke sociaal/maatschappelijke functie. Dat willen we zo houden! Veel mensen zijn direct (als vrijwilliger) of indirect (als supporter, of sponsor) al betrokken bij de club. Het voetbalcomplex/de kantine is een uitstekend ontmoetingspunt voor iedereen die de club een warm hart toedraagt. Voor iedereen is de VV Krabbendijke een (h)echte familieclub.

Daarbij is sponsoring voor sommige bedrijven een ideale mogelijkheid om uw bedrijf of product meer naamsbekendheid te geven. Met uw sponsorbijdrage draagt u bij aan activiteiten waarbij een ieder en met name de jeugd elkaar kan ontmoeten en samenwerken. Tevens geeft u daarbij de club de mogelijkheid om bijvoorbeeld materialen te vernieuwen, toernooien en sociale activiteiten te organiseren.

Vanaf het nieuwe seizoen 2019-2020 maken we gebruik van een prachtig nieuw hangsysteem voor reclameborden waardoor we nog meer reclameborden rond ons hoofdveld kunnen plaatsen. De laatste fase van dit project gaat nu van start en is aan de kantinezijde”. In tegenstelling tot de andere reclameborden rondom ons hoofdveld gaan we aan deze zijde over tot het presenteren van de bedrijfsnaam aan weerszijden op het reclamebord. Dit betekent directe herkenbaarheid van de bedrijfsnaam bij het betreden van ons sportpark, waar dit in de huidige situatie niet het geval is.

Voetbalvereniging Krabbendijke (VVK) biedt u diverse mogelijkheden om de club te steunen.

Enkele optionele sponsormogelijkheden zijn:

• het plaatsen van een reclamebord langs het hoofdveld;
    • door lid te worden van de Krabbendiekse Geluksballen (zie website m.b.t. uitleg en deelname);
    • het sponsoren van een wedstrijdbal;
    • sponsoring van kleding en materiaal (tassen, tenues, doelen, ballen etc.) of andere middelen die de club nodig heeft op haar accommodatie.

Wij hopen dat u, net als de vele enthousiaste sponsoren die ons inmiddels steunen, ook geïnteresseerd bent en een bijdrage wil leveren aan de financiële en sportieve ontwikkelingen van onze club.

Naast de genoemde sponsormogelijkheden zijn er uiteraard ook andere manieren om de vereniging te steunen voor degenen die de club een warm hart toedragen.

Mocht u over het bovenstaande een vraag hebben of een ander voorstel willen doen, dan nodigen wij u van harte uit om contact op te nemen met onze sponsorcommissie middels sponsoring@vvkrabbendijke.nl.