• Beste ouders/verzorgers, leden, supporters en andere gasten op ons sportpark,

Als vereniging houden wij ons inzake het Corona-virus (Covid-19) aan de richtlijnen van het RIVM, de Rijksoverheid en de KNVB.

Per 10 augustus verplicht de Rijksoverheid de horeca bezoekers te vragen zich te registreren ten behoeve van bron- en contactonderzoek door de GGD bij een besmetting. Dit geldt dus tevens voor bezoekers van ons park die gebruik maken van de kantine of terras.

• Gasten registreren zich op vrijwillige basis. Als een gast geen toestemming wil geven, kan de toegang tot de horeca niet worden geweigerd.
    • Gegevens mogen uitsluitend worden gebruikt voor bron- en contactonderzoek

Het vraagt van ons allen de nodige flexibiliteit om te voldoen aan de geldende richtlijnen en wij rekenen als bestuur op jullie medewerking.

Registratie kan middels onderstaande velden. Na 2 weken worden uw gegevens vernietigd.

• Horeca Registratie Sportpark VV Krabbendijke