• Afspraken met buren

Op woensdag  23 april 2008 heeft VV Krabbendijke, de gemeente en de buurtbewoners aan het voetbalcomplex overleg gehad over het gebruik van de accommodatie. De VV Krabbendijke heeft met de bewoners en de gemeente de volgende afspraken gemaakt:

• Het voetbalcomplex is bedoelt voor gebruik op afgesproken tijden, zoals trainingsavonden en de zaterdag. Buitenom deze tijden is het niet toegestaan te voetballen op het complex. Uitzonderingen zijn:
      • Gebruik van het Calvijn College tijdens reguliere gymnastiek lessen
      • Gebruik door derden na afspraak met VV Krabbendijke
    • Het is toegestaan om na de voetbalwedstrijden op zaterdag gebruik te maken van kunstgrasveld om een balletje te trappen. Dit mag alleen op de doelen die tegen de “oude veiling”  en richting de kantine staan zoals hieronder staat aangegeven.
    • Gebruik van “het dijkje” bij het kunstgrasveld achter de huizen van onze buren door de jeugd is uitdrukkelijk niet toegestaan.
    • Gebruik van de velden om te voetballen buitenom reguliere tijden is strafbaar en derhalve kan de politie daar handhavend optreden.

Het bestuur verzoekt een ieder zijn of haar verantwoordelijkheid te kennen en te nemen om de overlast voor onze buren te beperken. Aan de trainers en leiders het verzoek dit ook aan de tegenstanders duidelijke te maken.

Mochten over bovenstaande nog vragen en/of opmerkingen zijn dan kun je dit kenbaar maken bij een van de bestuursleden.

Floris Wielard

Jonique van Koeveringe